mandag 27. mai 2013

En ørliten pause...

 
... i eksamensskrivinga. To dager igjen til hjemmeeksamen skal leveres, så her har jeg nok å tenke på. I dag har det heldigvis løsnet litt igjen, og jeg føler foreløpig at jeg er på rett vei. Men jeg vet at det kan snu like fort...
 
 
 Men jeg har erfart at det er viktig med små pauser, litt å drikke og spise på i tillegg til nok søvn. Og kaffe latte og jordbær fungerer helt fint :-)

 
Og så må jeg jo ta meg litt tid til å nyte at "Dronning Astrid" har kommet i hus. Den helt dus rosa Pelargoniaen er min absolutte favoritt, i tillegg til Hortensia, og min ultimate sommerblomst. Og det passer jo bra i det fantastisk været vi har om dagen. Jeg var litt føre var for å sikre meg blomsten i år, så jeg bestilte fra Sonja Blomster her i byen, så det var kjekt å få en telefon om at de var ankommet nå nylig. Nå gjenstår det bare å få de plantet ut, - men det blir etter eksamen!
 
Jeg ønsker deg en strålende uke!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar