mandag 1. april 2013

Siste rest av påske...

 
... for denne gang. I morgen er det atter arbeidsdag og hverdagsliv. Selv om været ikke har vært helt på topp, har det vært deilig med litt rolig tid.

 
Noe av det deiligste med påsken er å være noen dager til fjells på hytta til svigers. Gå på langrennski, spille kort om kveldene og kose oss sammen. I år var vi 9 stk på 35 kvm, - litt tett, men det går helt fint for noen dager :-)
 
 
 
Men også helt rolige dager hjemme med dagsutflukter er fint.
 
 
For ikke å snakke om deilige middager i påskegul stemning :-)

 
Fineste Mannen min har laget lammestek til oss i dag, og med besøk av min kjære bror med familie har det vært nok en deilig dag.
 
 
 
 
Bildene er dessverre kornete da en viss kar har stilt på ISO'en uten at jeg visste det :-(
 
 
Her er mine tre søte små superfornøyde etter at påskeharen hadde etterlatt påskeegg til de i hagen vår på lørdag. Påskeluene må selvsagt fram når påsken er her :-)
 
En ting som er bra nå når påsken er over, er at april er kommet og våren nå er på god vei. Jeg gleder meg til tiden som ligger foran oss! Lyse dager og lyse kvelder og forhåpentligvis sol etterhvert.
 
Ha en fiiin april-uke så lenge!
 


1 kommentar:

  1. Så koselig du hadde dekket påskebordet :D
    Å de herlige luene til ungene, supersøte!!

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    Ps: Har en liten give away inn hos meg nå ,du er hjertelig velkommen til og delta :)

    SvarSlett