torsdag 7. februar 2013

Ikke den verste dagen...


... å være hjemme med syke barn på. Sola er endelig tilbake, og det er første dag jeg har vært hjemme på dagtid når den har skint inn hos oss.

 
Og det er bare fantastisk deilig!!! Mørketiden er definitivt over for denne gang :-)

 
Da jeg var i Oslo på utdanning forrige uke, døde merkelig nok flere av blomstene mine, så da måtte nye kjøpes inn.
 
 
Og siden det nå er skikkelig vinter her med masse snø, så fant jeg ut at blå Hortensia ville passe godt.
 
 
Denne søte hamrede skålen er kjøpt på Til Bords her i Narvik. Perfekt til snop! Og så er jeg veldig glad i sølvfarger som kontrast til de lyse fargene.

 
Mitt yndlingssted for kaffe latte og et interiørblad. Kooos....

 
Etter jul har godstolene blitt stående der den ene sofaen vanligvis står. Liker så godt å sitte her og se på den fantastiske utsikten mot Fagernesfjellet.

 
Det er ikke mange fargeinnslag her i heimen på denne årstiden. Synes liksom det er nok med farge på blomstene, og på et par puter i sofaen da.

 
Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal bli lei av naturfarger. Det er vel egentlig de eneste fargene jeg IKKE blir lei av. 


Få og duse farger passer meg godt og gjør at jeg slapper av og trives.
 

 
Et av mine favorittmøbler er avlastningsbordet fra Rivièra Maison som vi kjøpte på Overia her i Narvik for et år siden. Jeg liker så godt både materialene og formene, - og fargene :-)
 
Nå skal jeg lage mat til mine to syke små, så da vil jeg bare ønske deg en superfin ettermiddag!
 


1 kommentar:

  1. veldig fint og koselig, men ville kanskje ha hatt noen andre stoler til det fine bordet! :) fin blogg!

    SvarSlett