lørdag 19. januar 2013

Vinterhvitt...

 
... er for meg den beste januarfargen.
 
 
Kombinert med sølv er det så rent som rent kan bli, og gir lovnad om fortsatt vinter.
 
 
For enda satser jeg på masse hvit snø, med skiføre og turer i slalåmbakken før vinteren skal avta.
 
 
Men jeg skal ikke nekte for at jeg gleder meg masse til sola er tilbake om 16 dager :-)))) 

 
Og jeg gleder meg over at sola treffer huset vårt første dag den dukker opp :-) Her fra karnappen har jeg bra utsikt mens jeg venter. Og stearinlys fungerer forsåvidt helt fint i mellomtiden.
 
 
Uansett så brukes mesteparten av ledig tid akkurat nå til å skrive innlevering på videreutdanningen. Så da kommer bloggingen ytterligere et hakk bak i rekken, men en deilig fritidssyssel er det!
 
Jeg ønsker deg noen superfine dager i det flotte vinterværet! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar