søndag 21. oktober 2012

Atter en helg er over...

 
... og en ny uke er snart her. Her i gården har det vært turnstevne i helga for størstejenta på 7 år. Det var hennes første stevne og utrolig koselig å se på. Mammahjertet var både stolt og rørt.
 
 
Ellers har helga blitt brukt til besøk av venner og familie, og vi har kost oss godt. Og jeg har til og med fått gjort en del fornuftig :-)
 
 
Deriblant har vi omsider byttet ut sofabordet i peisestua og fått på plass bordet som lenge har vært tenkt der.

 
Dette bordet som stod der ble for stort da vi fikk inn en annen sofa, så det var kjekt å få byttet det ut.
 
 
Og så ble det et mye lysere og lettere inntrykk med glassbordet. Så jeg er fornøyd med å få stua mer på plass slik jeg vil ha den! Dette er det bordet som stod i "penstua". Så da lurer du kanskje på hva som skal være der?
 

Joda, "nytt" bord er på plass der, vel og merke under maling... Jeg fikk malt det meste i går kveld, men fant ut at jeg skal ha en annen farge enn hvit på selve bordplaten, så da må jeg ut å handle maling i morra, hvis jeg klarer å bestemme meg for farge ;-) Så da får dere se etterhvert hvordan det blir der. Tror det skal bli greit.
 
Uansett ønsker jeg deg en fin senhøstuke!
 
 

2 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig å lese innlegg fra deg :-)
    Gleder meg til å se hvordan du får det i huset nå når det nærmer seg advent og jul :-)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ann-Kristin! Jeg er glad du liker innleggene mine, og synes det er superkoselig at du skriver en hilsen :-) Ja, nå er det jammen ikke mange ukene til julepynting! Da blir det nok litt mer "påfyll" i huset skal du se :-)

      Ei super uke til deg også!

      Slett