torsdag 28. juni 2012

Det går i rosa...


 ... også oppi glassene her hjemme.


Sommerfavoritt for både små og store i år som i fjor er Fun Light saft med jordbær og rabarbra.


Og det ser jo unektelig mer delikat ut med drikke i samme fargetoner som kopper og interiørdetaljer, enn hva det ville gjort med grønn drikke ;-) Hehe.. Litt eksentrisk må man få lov å være...


Også limonaden Effervè som jeg har kjøpt på Overia har kombinasjonen god smak og lekkert utseende...


Og når vi har kommet helt til slutten av juni, og barna fortsatt bruker stillongs i barnehagen fordi temperaturene fortsatt tyder på at det er april, så er det jo unektelig viktig å skape hygge inne!


Så kan jeg jo iallefall late som det er sommer... 


For hagemøblene ute er fortsatt ikke tatt i bruk denne sesongen, og uterommet er mer nedprioritert enn noen gang.


Men da hjelper det litt å drikke saft eller latte fra disse supersøte koppene fra Green Gate. Mer sommerlige kopper finnes vel knapt? De er kjøpt hos Lampehuset her i Narvik.


Og igjen har vakre peoner blitt med hjem for å skape en illusjon om sommer. Værsyk jeg? Hmmm... JAA! Nå må det vel snart være tid for litt varme her i nord?!


Vel, vel... Uansett varme eller ikke så går det sakte men sikkert framover mot noen velfortjente ferieuker med mann og barn, og jeg gleder meg til litt rolig tid sammen. Har du tatt ferie? Uansett... ferie eller hverdag så...

 vil jeg ønske akkurat deg en strålende ukeslutt!

2 kommentarer:

  1. GOD SOMMER TIL DEG OGSÅ. Æ ELSKE BLOGGE DIN. DU ER KJEMPEFLINK.

    HILSEN GØRIL I NARVIK

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den koselige tilbakemeldinga, Gøril! Den varme mer enn en fin sommerdag :-) En superfin sommer til deg!

    SvarSlett