søndag 22. april 2012

Første moteshow...


 ... for Celine nå på lørdag. Her er hun og venninnen Sofie klar for catwalken :-) De gikk for Match, som forøvrig har en rekke fine klær til barn i vår! Løp og kjøp :-)


Se den fine kjolen hun fikk på seg. Orntlig klassisk og vakker! Og Celine hadde gledet seg masse til å gå modell. I og med at hun vanligvis er veldig sjenert og lite for seg ute blant folk, synes jeg det er flott at hun får øve på å ha litt fokus på seg.


Og jentene var kjempeflinke! Og det var ikke engang mulig å se at storjenta mi er sjenert!


Det hjalp nok litt på å få gå sammen med Sofie og Lisa-Mari, to av hennes nærmeste venninner. For det var en god del folk og så på showet.


Jeg må også få vise dere de to siste kjolene jeg har kjøpt til jentene mine. De er vel og merke ikke fra Match (neste kjole skal kjøpes herfra ;-), men fra Bare Barn her i Narvik. Jeg falt for de søte modellene og den fine denimfargen umiddelbart. For ikke å snakke om blondene!


 Og den kule flettede kanten på den storjentekjolen! Orntlig maritim look, noe som passer bra når vi er på vei mot sommer.


Og også kjolen til lillejenta mi synes jeg er supersøt! Orntlig romantisk og blondete, akkurat slik jeg liker det :-) Nå gleder jeg meg orntlig til det er mulig å kle barna i helt lette og sommerlige klær! Men enn så lenge får vi drømme litt og nyte tanken på den varme tiden som ligger foran oss.

Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så utrolig søte jenter i vakre, vakre vårkjoler! De nyinnkjøpte kjolene var helt utrolig søte, og jeg skjønner godt at du falt for dem!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg tar stiklinger og lager nye planter av pelargoniene mine. Om du kikker på et innlegg jeg laget 22. februar, kan du lese om hvordan det kan gjøres. Det er ikke for sent å gjøre det nå. Synd om disse flotte plantene er vanskelige å få tak i der du bor.

    Ha en fin dag og lykke til med pelargoniene.
    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Hei Carina:)

    Så søte jentene var. Og så fine kjoler. Det var sikkert stor stas for dem.

    Koselig å titte innom deg her :)

    Ha en fin kveld videre ( natt blir det vel nå)..

    Klem Margareth

    SvarSlett