torsdag 23. februar 2012

Søte puter...


... er det vanskelig å få nok av. Denne fra KID falt jeg pladask for. Formet som en rose i nydelig grå strikk. Den bare måtte bli med hjem! Og i skapet har den en rosa venninne som venter på litt mer vår før den får komme fram ;-)


For her i huset er det fortsatt vinter og et minimum av farger. Jeg synes denne tiden er så vakker med den hvite deilige snøen, og er liksom ikke helt klar for å gi slipp på den. Og så er det jo så mye som skal skje før våren kan komme.


Om 14 dager er her Vinterfestuke i Narvik. Over en uke med hærlige aktiviteter og konserter; Barnas kostymetog, utstillinger, revyer og teater. Bjørn Eidsvåg, Bo Kaspers orkester... 



Hurtigruten som legger til kai her bare denne ene uka i året. Gammeldagse klær og en fantastisk stemning! Jeg gleder meg orntlig :-) Vinterfestuka er vel den eneste uka i året hvor jeg ikke velger bort å ta en tur på byen.



Og deretter er det jo påske og forhåpentlig både skiturer og en tur i alpinbakken. Nå som begge de to største små står slalåm på egen hånd, og Linnea har fått smaken på å stå i seler foran pappaen, er det endelig mulig for oss alle å dra sammen i bakken, så det er en ny og deilig fase for oss :-)



Så ja.. Vinter litt til, så får heller snøen forsvinne over natta når påsken er over ;-)

Ellers så skal det monteres litt her i heimen denne helgen. I dag kom den nye kommoden til Linneas rom fra IKEA, og det skal bli SÅÅÅ deilig endelig å få nok plass til klærne hennes. Hvordan det kommer til å se ut skal dere få se etterhvert :-)


Men først vil jeg ønske dere ei strålende helg! Og så er det lov å legge igjen kommentarer i bloggen min ;-)



7 kommentarer:

  1. Eg digge bloggen din! Et nydelig hjem, og du gir masse inspirasjon i måten du skriver på :-) Hilsen din slektning på Senja :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utruli koselig tilbakemelding, Wenche! Tusen takk skal du ha! Arti at du blir inspirert! Håpe alt e bra med dæ. E vel ca 25 år sia sist vi møttes.. Ei super helg t dæ og dine :-)

      Slett
  2. Nydelige puter. Nydelig blogg. Nydelige Carina!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk fine, søte Mathilde! Tenker på deg!

      Slett
  3. Flotte bilder :-)
    Ønsker deg ei fin helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ann-Kristin! Ei super helg til deg også :-)

      Slett
  4. Flotte bilder :) Så morsomt bilde av dæ å dine små på Fremover!! Åran går fort ser man på ungene!! God helg!!

    SvarSlett