torsdag 20. oktober 2011

God helg!

Jeg måtte vise dere dette fine lyshjertet som har tatt bolig i vinduet i stua. Jeg har kjøpt to stykker, og synes de er så koselige. Det er vanlige t-lys inni og de er fra Løiten lys.

Her i heimen går tida veldig fort for tiden. Dagene er fulle med ny spennende jobb, barn, husarbeid og litt sosialt liv. Dermed blir bloggingen satt nedover på prioriteringslista. Og det er ikke akkurat mange bildene jeg får tatt om ettermiddagene. Slik vil det mest sannsynlig bli slik en tid framover, så beklager hvis det går litt tid mellom hver bloggerunde.


Pr. nå er interiørbladene skiftet ut med faglitteratur, men interiørinteressen er ikke borte, bare litt bortprioritert akkurat nå. Bildet over og under er utsnitt av mitt lenge etterlengtede hvite skjermbrett. Jeg har hatt lyst på det et par år nå, og da passet det veldig bra å ønske meg det i bursdagsgave. Kjekt med snille foreldre :-)


Skjermbrettet er fra Kremmerhuset og finnes også i grått og i brunt, mener jeg. Her i heimen er det plassert foran kleshyllene på soverommet hvor skyvedører er utsatt på ubestemt tid. Hjelper en god del til å skjule alt som ikke er så dekorativt. Oversiktsbilder får dere få en annen dag hvor rommet er litt ryddigere ;-)


Og så måtte jeg bare vise dere bilde av disse to søtingene. Hermine er Marcus' sin venninne, og sist hun og familien var her, fant ungene ut at de skulle sminke seg. Gjett om de var fornøyde da de skulle vise oss hvor fine de var :-)

Ellers skal jeg ut på blåtur denne helga sammen med min kjære. Skal bli deilig med litt voksentid og jeg gleder meg masse! Kanskje jeg får tatt noen fine bilder i helga? Uansett ønsker jeg deg og dine en fin helg og håper at dere ikke regner bort slik vi har gjort her de siste dagene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar