søndag 11. september 2011

I dag har vi hatt barndåp for Cornelius...


... hjemme hos oss. Cornelius er min sistfødte nevø (9 uker) som bor i Drøbak, - langt unna oss dessverre. Men i dag har vi hatt en flott dag og ei koselig feiring.


Gratulerer så mye med din første store feiring, tante sin liten snusk! Bestemor (min fine og flinke mamma) har heklet dåpskjolen som nå har vært brukt i 25 år på de fleste barnebarna.


Her er dåpskjolen erstattet med bunad og Cornelius koser seg på mamma Anjas fang, mens storebror Tinius holder tak i pappa Torbjørn (min bror) som også har dag i dag. Gratulerer med bursdagen, kjære bror!

Det har vært en kjempekoselig dag og jeg kjenner at jeg er ganske trøtt og klar for å sove. Men i neste blogginnlegg skal jeg vise dere pyntede bord og ikke minst en fantastisk dåpskake som flinke Anne har laget.

Ha en fin ukestart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar