onsdag 25. mai 2011

Utdrikningslaget mitt...


... på lørdag var en fantastisk opplevelse! Velorganisert, innholdsrikt og med de fleste av mine nærmeste venninner rundt meg.





Jeg ble fullstendig tatt på sengen hjemme kl. 8 på morran, totalt uforberedt på at noe var på gang. Min kjære forlover Katja og mine gode venninner Ann-Cathrin og Janne var kommet fra Oslo og stod plutselig på soverommet hjemme og filmet meg!



Etter en kjapp dusj ble jeg ikledd bind for øynene og geleidet ned trappa hjemme med mine nysgjerrige små på slep. Så bar det inn i bil og til Ankenes til en nydelig laget frokost hos Therese, hvor 10 venninner til ventet.


Herfra var det igjen bind for øynene, før det bar en liten tur innom Amfi på noen utfordringer og deretter til Tinja. Her var det en ganske stor utfordring klar for meg og de andre jentene. RAPPELLERING!!!  

Jeg skal ikke påstå at jeg ikke var redd da det bar over kanten og det syntes veeeldig langt ned. Men det hjalp på at Dagfinn Eilertsen hadde peiling på å sikre! Og bare jeg kom over henget, var det utrolig morsomt og et fantastisk adrenalinkick.  

Og ikke minst var det nydelig utsikt mot Tinja gård! Og her hadde jentene ordnet med deilig lunsj til oss i Lavvoen.

Med nydelig dessert, bålkaffe og morsom pakkelek. Deretter var det igjen bind for øynene og inn i bilen på vei mot...?

... en fantastisk helaften med èn time massasje, nydelig hjemmelaget tapas, linedans, karaoke, små utfordringer og cowboy og indianerfest :-)

Jeg ble kledd ut med bind for øynene og fryktet at jeg skulle være Pippi da Katja flettet håret mitt. Så jeg ble ganske lettet da jeg ble ført ut i stua og fikk fjernet bindet for øynene og ble møtt av 13 cowboyer og innså at jeg var indianer.

Det ble virkelig en fantastisk morsom og begivenhetsrik markering! Tusen takk til Katja, Ann-Cathrin, Janne, Hanne, Anette, Monica, Cesilie, Hilde, Trude, Mette, Isabelle, Therese og Margrethe som alle gjorde dagen så minneverdig for meg. Og en ekstra takk til alle dere 6 som kom reisende laaang vei for å delta! Og en særlig tusen hjertelig til deg kjære Katja som virkelig har organisert og planlagt og lagt sjelen i å gi meg en fin opplevelse. Jeg er bare enormt heldig som har alle disse flotte menneskene rundt meg!

God klem fra

1 kommentar:

  1. å kjære Carina vi kosa oss masse og synes det var så kosli å kunne gjøre dagen din minnerik både for deg og oss! stoor klæm

    SvarSlett