søndag 20. mars 2011

Tilbake fra Oslotur...


... med alle ærender jeg skulle i boks. Det er en deilig følelse :-) Jeg har brukt litt tid til å samle inspirasjon fra blomsterdekorasjoner og borddekking, og mye tid til å løpe rundt fra butikk til butikk.


Dette hvitmalte treet med rosa blomster synes jeg var så vakkert. Deilig med nye inntrykk.

Veldig mye tid har jeg brukt på Decorium (www.decorium.no ) Der finner man masse tilbehør til dåps- og bryllupsfester. Bordpynt, servietter, løpere, lys, engangskameraer, album, toastmasterbjeller, små gaveesker og poser, og ikke minst en mengde forslag til invitasjoner og trykksaker. De virker til å være gode på trykksaker, og jeg tror vi vil velge de til å lage våre.

Jeg må innrømme at det har vært mange inntrykk de siste dagene, så det var også godt å komme hjem i dag. Men jeg kjenner behovet for å ta tidlig kveld, så jeg vil ønske dere alle en fin ukestart, så ses vi snart igjen! Klem

1 kommentar:

  1. Hei! Så koselig blogg du har! Jeg har en liten ting til deg på bloggen min:)))
    Ha en fin kveld!

    Klem Kristin

    SvarSlett