tirsdag 25. januar 2011

Lampehus...
































... til Linneas rom ankom fra Ellos i går. Huset er ganske likt de to husene jeg allerede har fra Bruka til å ha stearinlys i. Men dette er en orntlig lampe med lyspære som skal i vinduet på rommet hennes. I og med at hun har rosa tapet med hvite hus på, synes jeg lampa passer kjempegodt inn. Og så gir den et koselig lys og sprer lysvinduer utover veggen :-)






























I ettermiddag har ungene og jeg vært på "barseltreff" med barselgruppa til Marcus hvor alle ungene blir 4 år til sommeren. Vi har kost oss med boller og kake og ungene har lekt sammen. Jeg er så fornøyd med at vi har klart å holde barselgruppa levende etter så lang tid og at vi fortsatt tar oss tid til å møtes innimellom. Men så skal det sies at det er hærlige mammaer i gruppa da ;-)

Jeg ønsker dere alle en fin uke! Og så blir jeg veeeldig glad hvis mine lesere legger igjen et lite livstegn hos meg innimellom når dere er innom. Vet at det er mange som følger med på bloggen uten å være registrert som følgere. Og jeg blir så glad når det ligger nye kommentarer og venter på meg når jeg logger meg på. Bare et lite ønske fra meg.... :-)



7 kommentarer:

  1. Stor klem og smask fra LiksomTrønder Kat :)
    Og takk for hyggelig lesning, kos å følge med dere.

    SvarSlett
  2. Det nye huset deres ser ut til å bli kjempe koselig:)
    Artig å følge med på utviklingen!!

    SvarSlett
  3. Sorry vennen, har vært dårlig til å kommentere.
    Men jeg følger med, stol på det :-)

    SvarSlett
  4. utruli flott lineas rom blir. Skulle litt ønske mine hadde større rom ja! Håpe dokker kose dokker. Rolig morra her. Klæm

    SvarSlett
  5. disse har de også på lampebutikken her i byen

    SvarSlett
  6. Har de de her også? Visste jeg ikke, selv om jeg jevnlig er innom der. Men et bra tips til andre som vil ha slike. Antar det er Lampehuset du mener?!

    SvarSlett