onsdag 30. juni 2010

Tegninger av kjøkken og spisestue

Her får dere en liten pekepinn på hvordan det blir seende ut hos oss når kjøkkenet er på plass og vi er flyttet inn. Det er min kjære bror (Torbjørn som arbeider på Sigdal) som er så flink å lage tegninger til oss. Det er så morsomt å få en følelse av hvordan det vil bli, især nå som hele huset bare består av sponplater. Noe av det jeg tror blir ekstra stilig med kjøkkenet er hvitevarene på høyveggen. Vi skal ha en vanlig komfyr, en dampkoker og i tillegg kaffemaskin, alle disse fra Miele. Og de er i hvitt!!! Håper det blir like bra i realiteten som i tankene mine :-) Platetoppen er i sølvfarge, så også den er jeg rimelig spent på. Og inne ved veggen på barløsningen skal vi ha pop-up-kontakt som vi bare trykker på når vi vil ha den opp for å bruke den. Den har 3 stikk. Genialt synes jeg. Da slipper vi stygge kontakter på vegg. Kjenner jeg gleder meg til vi skal bo her!

2 kommentarer:

  1. Såååå fint hus! Jeg blir grønn av misunnelse altså. Superfint. Skal bli gøy å følge med på.
    Hva med hagen!!

    Kjekt å ha Thorbjørn ja. Flink han.
    ( hilsen charlotte )

    SvarSlett
  2. Hagen er kjempeskrå og litt uhåndterbar, så vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med den. Det får bli neste års prosjekt når vi først er kommet i hus :-)Men gleder meg til å tenke muligheter der og :-)

    SvarSlett