mandag 30. mars 2015

Påskegult hjem

 
 
Her hjemme er påskeegget fylt og påskeferien i gang.
 

Huset er til en avveksling ryddig og vasket - og fylt med gule detaljer. Dette er tiden på året hvor jeg elsker gult!

 
Nye trehus fra Kremmerhuset er på plass på peisen med gule lys i pipene.
 
 
Gule påskeliljer og gule tulipaner er et must i påsken.

 
 
Det er deilig med litt farge i et hjem som ellers er ganske nøytralt og fylt med naturtoner.


 
Og når barna allerede har dratt på hytta med svigers, er det mulig å holde heimen ren og ryddig noen timer.
 

 
Det er evigheter siden jeg har tatt meg tid til å blogge, så når jeg endelig kan ta bilder og redigere i fred og ro, er det balsam for sjelen.

 
I morgen blir det en tur på Bjørnfjell for Mannen og meg også. Gledes til å gå på langrenn etter to års uplanlagt pause! Så da skal de nye skiene jeg fikk i julegave fra min kjære prøves.
 
 
Deretter er her fullt hus en uke med besøk av lillebror med familie.

 
Været ser ut til å bli ganske bra, så da håper vi på fine dager også i det flotte alpinanlegget vi har her i Narvik.
 
 
Ferietid er familietid, og det er deilig å ha mer tid til aktiviteter og kos sammen.
 
 
 
Jeg håper påsken din er akkurat som du ønsker den, og ønsker deg noen superfine dager, uansett om du er mest inne eller ute, hjemme eller på hytta!
 
Påskeklem fra  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar