onsdag 16. juli 2014

Sommeren nytes...

 
... for fullt her nord.

 
Dag etter dag med skyhøye temperaturer på 25-30 grader er ikke vanlig kost her oppe.
 
 
Det kjennes ut som det har vært slik i ukesvis, og allerede før ferien har begynt,
 
 
må denne sommeren sies å være den beste på laaang tid!
 
 
All fritid har blitt brukt utenomhus, - om enn i skyggen ;-) Og vinduene har knapt vært lukket i det siste.
  
 
Til familieselskapet som vi hadde for barna i går, var det et must å få lånt oss en diger parasoll.
 
 
Det føles som om vi er heldigst i verden for tiden. Å våkne opp til sol og varme gjør definitivt godt for humøret :-)
 
 
Og det er kjekt å kunne ha selskap utenomhus framfor inne.

  
Barna var fornøyde med å få "sukkertrekk" på sjokoladekaka.
 
 
Og de klaget ikke over å få gaver FØR de har bursdag!
 
 
De to viktigste guttene i mitt liv...
 
 
Og kjekt å pynte med roser fra egen hage!

 
 Somre som dette kan jeg definitivt bli vant til! Det er i alle fall første gang i historien at dyner er byttet ut med laken for å overleve nettene. Men jeg klager ikke! Akkurat nå er livet bare hærlig :-)
 
Håper du nyter sommeren der du er!
 

1 kommentar:

  1. Interessant side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om oppussing Ha en fin sommer =)

    SvarSlett