mandag 21. april 2014

Påsken 2014...

 
... er snart historie.
 
 
Her i huset har påsken vært gulere enn på flere år.

 
Det er den fargen jeg har litt dilla på for tiden.
 
 
Nesten så jeg gruer meg til å rydde påskepynten ut av huset. Er så deilig med litt farger :-)
 
 
Men nå er det jo uansett vår og klart for pasteller :-)
 
 
Det har vært en litt annerledes påske, i og med at jeg ikke har kunnet gått på ski.
 

Men Mannen og barna har i alle fall fått seg flere turer i slalåmbakken, og barna har vært et par dager på hytta med svigers.
 
 
Og så har vi hatt koselig besøk av brodern og hans familie.
 
 
Her har fire fornøyde barn vært ute og funnet påskeeggene sine.
 

 
Min yndlingspåskepynt er disse påskeharene barna laget i barnehagen for noen år siden.
 
 
Og så synes jeg det er koselig å pynte "gåsungene" med påskepynt, her en blanding av hjemmelaget og kjøpt pynt.
 
 
Deilig gult!
 

 
Til og med en gul veske fikk bli med hjem fra butikken før påske ;-)
 
 
I dag har vi feiret tante sin fineste Tinius som er 6 år i dag! Gratulerer så mye med dagen, beste du!


Også de to minste, Tinius' lillebror Cornelius og Linnea vår var fornøyde med å få kake, - for ikke å snakke om kakepynt.

 
Og Tinius og Marcus avsluttet kvelden - og påsken - med litt tv-spill. I morgen forlater gjestene våre oss for denne gang, og det er tilbake til hverdagen igjen. Takk for en koselig påske, kjære bror og svigersøster og dere andre fininger som vi har tilbragt tid med i påsken! Og masse gratulerer til kjære svigermor Merete som også har bursdag i dag!
 
Til sist vil jeg ønske deg og dine ei fin uke!
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei Carina!

    Jeg skal feire bryllup i Narvik i sommer og lurer på om du har noen tips til bryllupskake? Vet du om noen som tar på seg oppdrag eller hvor det er bra å bestille fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia. Send meg en Mail på carina.falch@gmail.com så skal jeg gi deg et par forslag. Sånn at jeg ikke legger ut tlfnr til noen her 😊

      Slett