onsdag 12. mars 2014

En god ting...

 
 
...med å sitte med brukket fot, er alle de hyggelige besøkene jeg får på dagtid. Koselige naboer, venninner og venner, foreldre og tanter som tar turen for å hilse på. Besøk som ikke er så lett å få til i en travel hverdag.
 
 
 
Og jammen meg har ikke besøket med seg både blomster, sjokolade og hjembakte kanelsnurringer og rundstykker! Heldige meg - sånn midt oppi alt! Denne nydelige orkideen fikk jeg av snilleste nabo June i dag.
 
 
Og denne fine Hortensiaen fra min kjære barndomsvenninne Lena i forrige uke.


For ikke å snakke om en ny bukett med vakre roser fra svigermor.
 

 
Jeg gleder meg ekstra over alle de fine blomstene nå som jeg ikke kommer meg noe særlig ut av huset og er mest hjemme. Det er deilig å ha noe pent å hvile øynene på. Og selv får jeg jo ikke handlet mye for tiden, for det er ikke mye man får med seg på krykker...
 
 
Men jeg koser meg hjemme som best jeg kan. Og tenner gjerne levende lys midt på dagen.
 
 
Og ser fram til jeg kan ha foten ned mer enn en time uten å bli så hoven! Men enn så lenge roer jeg ned hjemme og gleder meg over at isen stadig regner mer bort utenfor hos oss.
 
Jeg ønsker deg en fortsatt fin uke!
 
 

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar