lørdag 4. januar 2014

Årets første feiring...


... har vi hatt her hjemme i dag.
 
 
Fine Mannen min har bursdag og vi har feiret med familiene våre og hatt en superkoselig dag.

 
Det er så koselig å arrangere selskaper og samle våre kjære.
 
 
Dekke bord og pynte. Jeg liker sånt.


Og ikke minst når det er noen som virkelig fortjener å bli feiret :-)


Og det gjør virkelig min kjekke, omsorgsfulle, flotte, støttende ektemann og barnas pappa. Så takknemlig for at jeg har deg, Mikael min!


 

Og så var det veldig greit å få tatt unna litt mer av julebaksten. Her blir det nok ikke helt fritt på en stund ennå.


Mannens favorittkake (og jentenes) er ostekake. For anledningen stjerneformet.


Og så forsøkte jeg meg på små Oreo-cookies. De smakte godt i alle fall :-)

Gratulerer så mye med 37årsdagen, flotteste Mannen!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar