tirsdag 15. oktober 2013

Mer gull...

 
 
... inntar hjemmet denne høsten.

 
Gylne lys, gullservietter, gyllent servise...
 
 
 ... og puter i gull (fra Bohus) og med gullpaljetter (fra Kremmerhuset) er blant det som pynter opp hjemme hos oss nå.
 
 
Sist uke da jeg var i Tromsø ble jeg for fristet til å la dette serviset bli igjen der. Det bare MÅTTE bli med hjem.
 
 
Serviset er fra Miss Etoile, og jeg kjøpte det på Britts boutique i Storgata. Der er det alltid så mye fint å finne, både når det gjelder interiør og klær.


 
Jeg digger de vakre fuglene som preger innsiden av serviset.
 
 
Og definitivt også den gyldne yttersiden. Og så gir det jo ekstra nytelse å drikke kaffe latte av vakre kopper.

 
Jeg fungerer visst slik at blir jeg litt hekta på noe, sånn som nå med gull, så holder det ikke helt med bare to - tre ting. Fargen må liksom prege hele etasjen - minst.
 
 
Jeg tror nok ikke Mannen er like begeistret som meg, men det er jo fint med gull, eller hva ;-)

 
Nå skal jeg krype opp i køya her på hotellet i Oslo så jeg blir klar for morgendagens kurs. Bare en liten svipptur til hovedstaden denne gang, men det er jammen ikke verst å ha fått hotellrom med takvindu rett over senga, - det er jo nesten som å være hjemme :-)
 
Jeg håper du nyter de gylne fargene som synger på siste verset utendørs, og ønsker deg en fin uke! 

6 kommentarer:

  1. HEI CARINA:)
    WOW SÅ LEKKERT
    JEG ELSKER GULL
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselige kommentarer Eli :-) Jeg setter stor pris på de!

      Slett
  2. Hei:) Jeg kom over bloggen din da jeg googlet parketten vi har sett på . Vi skal bygge hus og det er utrolig mye man skal ta stillling til.. Er dere fornøyd med kahrs noveau white? Og så lurte jeg på hvilke fliser dere har på badet ? Farge og merke :) Det ser ut som den typen jeg liker, men det er et hav der ute..

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla. Vi er veldig glade i gulvet vårt enda nå som det har gått tre år. Så lenge man støvsuger før man evt vasker er det ikke noe problem med at det setter seg skit i mellom bordene. Og så vises det ikke noe særlig om det blir flekker heller, - greit når man bor med barn. Badflisene er fra Fagflis. De er i fargen vanilje. Jeg husker ikke helt merket, men kan sikkert få sjekket det hvis du ønsker det? Hilsen fra Carina

      Slett
  3. Hei:)
    Det hjelper å vite hva fargen heter:) Jeg synes den ser delikat ut- den blir vel ikke for gul/brun? Vi kommer nok til ha litt gråfarger ellers i huset,men vil gjerne ha slik farge på vårt bad:)

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Camilla. Selv er jeg godt fornøyd med fargen. Synes ikke den er gul el brunaktig, men definitivt en varm farge. Så det er i all hovedsak en smakssak 😊 Ha ei fin helg! Carina

      Slett