tirsdag 28. september 2010

Endelig i hus :-)

Det har vært lenge stille fra denne kanten nå, men omsider er vi i hus og har fått orden på nettet så jeg kan blogge litt! Vi flyttet inn forrige helg, og begynner nå sånn smått å komme i orden på noen steder i huset iallefall. Men enda står esker plassert på flere rom (og i stua), så det tar nok litt tid før vi kan si oss ferdig innflyttet. Og om 6 dager er det overlevering av huset på Ankenes, så enda er mye av fokuset på å få flyttet over de siste tingene og vasket ut der. Men deretter skal det bli deeeilig bare å ha nyhuset å konsentrere meg om :-) Heldigvis ser ungene ut til å trives godt her i Villaveien, og flyttingen har gått overraskende smertefritt. Begge de største sover godt på sine nye rom, uten å bli forstyrret av hverandre på kveldstid eller tidlig morgen. Hærlig!
Ellers er jeg kjempefornøyd med nykjøkkenet. Jeg er glad vi valgte et helt hvitt kjøkken og liker Sigdals Herregårdskjøkken godt. Og også vifta synes jeg ble bra i stål med små firkanter med lys i. Platetoppen er sølv/hvit, som også er ei kjekk fornying fra de vante gamle sorte. Og så har vi prøvd kaffemaskinen. Deilig bare å trykke på en knapp og lage en kopp kaffe framfor en hel kanne! Og den smaker bra også ;-) Kaffe latte må vi nok øve oss litt mer på, men vi får det nok til etterhvert. 

Ellers må jeg bare vise dere den fine hvite krakken fra Celines hus som jeg fikk i bursdagsgave på søndag. Den er allerede et must for å nå opp i de høye kjøkkenskapene, og jeg er sååå fornøyd med å ha en pen hvit krakk med to trinn framfor den gamle slitte stigetrappa. Ha en fortreffelig uke, så lover jeg å blogge veldig snart igjen :-)  

1 kommentar:

  1. så flott hus:-) Dåkker har vorre flink! Glær mæ til å se resten:-)

    SvarSlett